måndag



hej!

jag har varit ledig idag, Lovisa var med Max hos dagmamman , sen skulle Simon ta honom i morgon, sen ska jag följa med på onsdag, och på torsdag så har jag max själv för då var dagmamman ledig, så då har jag planerat att ta med Max till leklandet igen, när det ändå kan vara en av våra sista dagar tillsammans innan han börjar hos dagmamman, så då ska vi ha kul! Sen på fredag ska jag med honom till dagmamman, och nästa vecka också!

Tänk att han har blivit så stor min lilla plutt, dagmamma och grejjer, shit.. snart fyller han 2 år också!

Sitter som vanligt och kollar på mina kort på väggen, kollar på Emma, Hanna och Viktor. Dom är så fina och jag saknar dom så himla mycket..

Håller på att ladda hem irene huss - tatuerad torso, vågar jag kolla själv måntro? jag som är så feg..

pok

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Vad händer nu då med yrkeslivet, ngt annat spännande jobb på g?

2009-01-13 @ 10:26:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback