måndag!



Heej!

Idag har jag varit ledig och det har varit skönt, först åkte jag och hämtade mina nya glasögon sen var vi och käkade! Sen har jag varit med Max hela dagen, medans Mamma och Lovisa tapetserade i deras hus, jag och Max har kollat på tv, brottats i soffan, hoppas studsmatta och sen tog vi oss en promenad ut till huset och kollade hur det gick för dom! Och Max hade fått jätte fina tapeter i sitt rum! När vi varit där ett tag så gick vi hem och lagade lite mat sen hoppade vi ännu mer studsmatta innan Lovisa kom och hämtade honom alldeles nyss!

Imorgon är det jobb som gäller igen, sen åker jag upp till Rättvik direkt efter jobbet, ska nämligen dit och umgås med Sabina som bor hos sin mormor nu under veckan då hon jobbar i leksand! Sen ska jag nog träffa Erica också som är där och jobbar nu! Ska försöka att hinna med tåget så jag hinner träffa henne ett tag också innan Sabina kommer hem!


haha jag sa åt honom att le! sötnos!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback