tisdag



hello!

Idag regnar det som bara den ute, och då känns det faktiskt lite bättre att jobba, har ju börjar jobba heltid nu. Känns ju sådär men får tänka på pengarna som kommer i slutet av augusti och på min semester!

Igår var Max hemma hos oss, först sov han och när han vaknade så var han lite grinig, och jag kunde ju såklart inte låta bli att retas. Pojken har ju världens sötaste öron men han gillar tydligen inte att faster är och pillar på dom, eller att jag skrattar när han tydligt visar att han är sur, sluuuuuuuuuuta fasteeeer säger han ganska ofta faktiskt! haha

Men som tur va så ändras hans humör ganska fort och jag blev populär igen, då har han en mycket gladare röst när han ropar efter mig, FAAAASTER kooom låter det då, Och när vi skulle till OK och handla lite vägrade han ha stövlarna på sig och ville hellre bli bärd av mig, han blev lite besviken när vi kom till OK och Ida inte jobbade, sen när vi var på väg hem pekade han på Hessegården ( ett hem för dementa) och sa: Ida bor där! HAHA han är bra rolig den där killen!

Nu är det snart bara en månad kvar tills jag sitter på flyget till USA, och jag längtar verkligen! Kan se på bilderna att Hanna och Viktor har växt under detta halvåret jag varit ifrån dom och jag får lite panik över att jag missar så mycket med dom. Men snart är jag där, och sen tar det inte många månader fören dom är hemma igen! Tur att Emma har en
blogg iallafall så jag kan följa dom, och att MSN finns så man kan prata!  

Hoppas på att få prata lite med Erica idag också dom har ju varit på Roskilde, ja vi är sams igen och blev det bara nån dag efter att vi bråkat. Det hände en grej som fick oss att tänka till, man vet aldrig vad som händer i morgon, så man måste ta väl vara på dom man har! Jag hoppas nu att jag och Erica aldrig kommer bråka mer, vi ses inte så ofta men ändå så står vi varandra nära och jag hoppas att vi nu kan båda kan bli bättre på att höra av oss till varandra, Erica jag vet att du läser detta och vill att du ska veta att jag älskar dig <3

Efter jobbet idag ska jag och Carro gå på kupolen en sväng, sen ska jag hem och sova!! som tur är så har jag lite sovmorgon i morgon, skönt!!

pok

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag älskar dig också ska du veta <3 :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback