onsdag

Heej!

Idag har jag hämtat Maxie hos dagmamman, jag älskar att göra det! Och han blir alltid så glad när man kommer, sen gick vi in på ica en snabbis, det var så varmt så vi behövde festis och glass. Så köpte vi jordgubbar också, som Max ska få som mellis när han vaknar, ja för han somnade på bussen och sover än

Och jag ska fortsätta städa lite inför lördag! 3 dagar kvar nu, jag ser verkligen fram imot festen, först för släkten kl3, sen för alla kompisar kl 7! Men känner jag min släkt så kommer nog vissa att försöka stanna kvar och träffa mina vänner, haha Lillen har redan sagt att han kommer till 7 istället för han ville hellre ha öl än fika! haha Ja ni släkten är värst, plus att den är bäst!!


pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback