tisdag



Hej!

Nu har jag inte skrivit på hela helgen, men helgen har iallafall varit toppen, cirkus med Sabina och hennes mamma ifredags, vi kanske var lite för gamla för just den där cirkusen, men kul hade vi iallafall! Kan ju förresten aldrig bli tråkigt när man umgås med dom där 2 <3

i lördags var jag på barnkalas på leklandet för älskade Paulina som fyllde 8år den 15maj<3 Det var grymt kul med kalas, sen efter det följde jag med hem till Sabina och dom ett tag, vi körde lite skipboo såklart, roligaste spelet ju! Jag börjar bli lika mycket nörd som dom andra nu! haha  

i söndags jobbade jag, sen var jag på gymmet med carro!

och det blir gymmmet idag igen, sen måste jag hem och städa rummet! måste väl vara fint här hemma tills på lördag då jag ska ha 20årsfest!

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback