torsdag!



Hello!

Klockan är bara lite efter 10 och jag är vaken, och jag är ledig!! Hallå hur kan det vara möjligt att jag sovit såhär lite? Kan det vara för att jag om 13 dagar inte längre är tonåring? Är det slut på att sova till 12-13 om dagarna? Haha, hoppas inte, jag älskar att sova! Får testa på lördag för då är jag också ledig!

idag ska jag ha Max, får se om jag och mamma åker och hämtar honom eller om Lovisa kommer hit med honom, för han är hos en vikarie dagmamma idag, och vi har inte varit där förut! Men det visar sig, får då iallafall träffa honom idag <3

Igår var den bästa dagen på länge, fast jag hade städning av kontoren, men jag var med Sabina igår efter det och gud va jag har saknat henne, hon kom till mitt jobb när jag slutat sen satt vi där ett tag innan vi åkte runt lite i bilen, och sen åkte vi hem till henne där vi spelade skipboo med Ingela! Det spelet är sjukt kul, och vissa har nog blivit lite beroende ;) haha tack vännen för igår, och alla andra dagar du lyser upp!

Without you i would´nt survive!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback