underbar helg!



Heej!!

Festen i lördags var toppen, jag hade det helt undebart och vart så glad att så många kom! Vi käkade mat, drack öl och hade femkamp! Sen fick jag såklart presenter, fick bland annat presentkort på systembolaget för sammanlagt 550 kr! jiho!! Tack så jätte mycket allihopa, jag hade en toppen kväll verkligen!

Igår var jag sjukt bakis hela dagen, trött i kroppen också, men Lars och Maj var här och firade mig, sen var vi ut till simon och lovisas hus och kollade! Sen gjorde jag inte så mycket mer, låg i soffan och vilade mig!

Mamma fyllde ju år igår med, grattis! Så idag ska jag åka och köpa en present för jag hann inte göra det förra veckan!

såfort jag hittar kamerasladden så kommer det bilder från festen!

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback