lördag

Heej!


Kom hem till Svergie igår vid 11 tiden på förmiddagen, då kom Mamma, Pappa och Sabina och hämtade mig! Jag var sjukt trött kan man ju minst sagt säga, hade bara sovit 1 timme på planet, och klockan var bara 4 i Houston vilken betydde att min kropp var inställd på att sova.

Kom hem och delade ut lite presenter, sen gick jag och la mig för att sova, tänkte att jag skulle sova några timmar, men vaknade efter 45 minuter, då gick jag upp och duschade, sminkade mig, fixade håret och satte på mig en av mina nya klänningar, sen åkte jag hem till Ida, där hon och Malin var. Tog oss ett par öl innan vi gick till Tzatsiki och käkade en god middag, sen fortsatte vi till skrubben där Jossan i baren fixade sjukt goda banansmoothie liknande drinkar åt oss!

Vart kvar på skrubben en stund, träffade Hanna som jag inte träffat på ett tag så pratade en stund med henne. Har inte kännt henne så länge, lärde känna henne genom Emelie nu i somras, men hon är verkligen en jätte trevlig tjej! Kvällen slutade iallafall på krogen, och jag som egentligen skulle ha en lugn kväll eftersom jag sovit så dåligt kom hem vid halv 3 tiden imorse, vem har sagt att man behöver sova egentligen?

Imorse blev jag väckt av Max klockan 11, märks att han saknat mig lite faktiskt, han hade sagt åt mamma att han ville gå upp till mig, sen satt vi i min säng och lekte ett bra tag! Min lilla plutt, fasters älskling =)

Måste säga att jag verkligen saknar Houston, saknar Hanna och Viktor, allt roligt som vi hittade på, shopping turerna med världens bästa kusin,sångstunderna i bilen. Jag saknar till och med att varje dag få se flera avsnitt av Koalabröderna och Jordgubbslisa! Jag hade 3 underbara veckor, TACK familjen Östberg för allt <3

Nu ska jag kolla klart på Wallander - tjuven, sen blir det nått big brother avsnitt, imorgon ringer alarmet kl 08:00 då är det dags för jobb igen, semestern är tyvärr slut nu!

pok



jag och Hanna <3 fler bilder kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Emma

Men guu, du får inte skriva att du saknar oss här. Jag sitter här och blir alldeles full av gråt i ögonen. Och samtidigt skrattar jag åt sångstunderna i bilen...prutt, fis och bläää, äckligt, bläää, skit och bajs, prutt blä blää...ja internt skämt det där :-)

Hanna och Viktor sa idag när vi satt och åt...:

-Kommer Sara i morgon?



Love you!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback