Fredag



Hej.

Är tillbaka i Borlänge efter några dagar i Sala, åkte dit i tisdags för att överaska Erica på hennes 21 årsdag och umgås med Frida. Frida mötte upp mig på stationen när jag kom, sen gick vi runt på stan för att jag skulle leta present. Sen åkte vi hem till henne och väntade på att Erica skulle komma hem. När hon väl var det så gick vi till henne. Tror hon blev glad av att se mig, men eftersom hon hade planer med sin kille så vart vi inte kvar så länge, istället gick vi hem till Frida och kollade på film sen låg vi och pratade till sent på natten.

På lördag så kom Fridas kusin på besök så vi 3 åkte ner till stan och kollade runt på stan och tog en fika, var meningen vi skulle träffa Erica, men annat kom imellan. Så vi åkte hem och tittade på tv, sen på kvällen spelade vi spel, först spelade vi 3 alfabet men sen när Fridas kille Johan kom så spelade vi med andra ord. Och gud va vi skrattade, Roligaste spelet som finns skulle jag tro. Sen när vi spelat klart kom Björn hem :) då kollade vi på Eva och Adam avsnitt resten av kvällen.

Igår gick vi upp vid 9 för Fridas Farmor skulle skjutsa hennes kusin till västerås och vi skulle följa med eftersom vi skulle träffa Jocke där vid 2. Väl framme i Västerås gick vi och bokade en tågbiljett till mig, sen kikade vi runt på stan, käkade donken och vi hann även med en fika innan vi mötte Jocke. Han ska nämligen gå med Frida på hennes studentbal så vi skulle kolla på balkläder åt honom, väldigt stilig blev han kan jag lova :)

När vi var klara där åkte vi mot Sala igen, åkte hem till Frida tills mitt tåg skulle gå.

 Fast dagarna var hur bra som helst fylldes dom även med massa tårar och besvikelse, men då är det tur att man har världens bästa Frida. Tack för allt gumman, nästa gång jag kommer blir det en helg och då blir det party <3 Älskar dig min stjärna!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback