julfest

Max på julfest.
Igår var jag och Max på julfest i kyrkan, allt började med julgudtjänst för stora och små, Max var duktig och satt still hela tiden, fast dom flesta andra barn sprang runt, han tröttnade iofs efter ett tag men då fick han sitta och spela på min mobil. Haha.
Efter gudstjänsten var det fika, vilken Max tyckte var det roligaste av allt tydligen, han sa då det när jag frågade vad som var roligast. Blev även dans runt granen, fast utan gran då. Max såg inte så road ut, men innerst inne hade han nog roligt tror jag för han var med och dansade i varenda låt.
Tomten kom även på besök, och alla barnen fick en godispåse.
Vi hade en mysig förmiddag jag och min plutt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback