det bästa från egypten




hej

Jag och Sabina hade en helt underbar vecka i egypten.
här kommer lite bilder


blekfisen på arlanda, där vi satt och drack drinkar kl 10 på morgonen.

jag var också rätt blek.


väl framme hittade vi en bar där man kunde röka vattenpipa!


så hittade vi en staty


el mercato

Sabbeli njuter på balkongen


och en annan gömde sig i skuggan

våran roliga middag. haha

sabina


kortspel


utsikt


snyggingarna

vi


jag och Fiffi


Jag och kristina


skååååål

spicegirls <3


jag och krisse

Sabina och jag, såklart med ölen i högsta hugg


Markus och Gustav, två riktigt roliga killar som bjöd på mkt skratt!


markus och krisse

beachen

Catalina och hennes pappa

väntan på flyget hem.

jag vill tacka alla underbara, konstiga, roliga och fantastiska människor jag träffat på denna resan. Mest tack till Sabina, och du vännen vi åker snart tillbaka! <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt ni såg ut att ha på resan :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback