Maxen



Heej.

Idag har jag varit Barnvakt åt Maxen, åkte dit till halv 3, Sabina och Madde var med en stund också. Maxen och jag lekte som galningar som vanligt, han är så undebar den där grabben, och vissa kommentarer är så klockrena. Sen när Simon och Lovisa kom hem, så beställde vi kebab eller bab som Max säger. Riktigt gott var det!

Sen när jag skulle åka sa Max : Faster du måste komma i morgon. Du måste hämta mig. du måste komma hit snäääällla faster! hur ont i hjärtat tror ni inte att det gör när man måste säga att det inte går eftersom jag jobbar 16:00- 21:30. Max tyckte inte det var så viktigt utan fortsatte tjata om att jag mååååååste komma! Man kan inte annat än älska den där grabben!

Och för er som undrar så blir Lovisas mage bara större och större, och nu är det inte så långt kvar, idag ( torsdag, klockan är visst efter 12) så är det exakt 2 månader till beräknad förlossning! så coolt. Och vi alla är så osäkra på om det blir en tjej eller kille, dom flesta tror att det är en kille och säger "han" om bebisen i magen. Men vi är inte alls lika säkra som vi var när Max var i magen, då var det inga tvivel om var det var där inne! Jag älskar iallafall bebisen i magen redan nu, och längtar så grymt mycket efter den! <3

pok

En av mina favorit bilder <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback