grattis <3



Idag fyller du 3år min älskade brorson. Grattis! <3

Min lilla ögonsten, jag kan inte fatta att du redan fyller 3 år, men ändå kan jag inte fatta hur jag lyckades leva alla dom där åren innan du föddes, du är mitt liv, mitt allt. Och jag trodde aldrig att man kunde älska en person så mycket som jag älskar dig. Ibland känns det som om mitt hjärta ska spricka när jag tänker på hur mycket jag älskar dig och Neo.

Det är du som gör att jag orkar kämpa vidare dom gånger jag mår dåligt, för när du är i närheten finns inga problem i världen, för ditt skratt gör att allt det onda fösvinner för en stund, du är solen i mitt liv.

Jag längtar efter dig varje sekund jag är ifrån dig, för det är i din närhet som jag mår som bäst. Och när du säger jag älskar dig fylls hela jag med en sådan värme, att bli din Faster är det bästa som hänt mig, och jag lovar dig Max jag ska försöka vara en så bra faster som det bara går, jag ska ge dig all kärlek, för det förtjänar du. Behöver du mig så kommer jag alltid finnas där för dig.

Jag älskar dig Max, mer än ord kan förklara <3


Maxen 1 dag gammal <3

Max några månader gammal!


på 1 års kalaset <3


sommaren 2009 


Jag älskar dig min prins <3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback