söndag



Hej

Det vart utgång igår med Ida och Malin, fast det var jobb som gällde imorse. Men det var lugnt, vi satt mesta tiden på Engelskas uteservering, så var vi in en vända på skrubben också. Kul hade vi så det var det värt fast man inte fick så många timmars sömn inatt.

Kl 8 imorse ringde klockan då var det bara att gå upp och göra sig iording, sen var det jobb i 6½ halv timme som gällde. Men det gick bra.

När jag kom hem hade precis Max och Neo kommit, Lovisa skulle rida. Jag och Max tog oss en liten promenad med Neo i vagnen och Max fick köra vagnen hela tiden, han tyckte det var jätte kul och var så stolt. När vi kommit tillbaka lekte jag och Max häst, jag var en häst som hette Irina haha snyggt. Så fick jag springa runt i en cirkel och stå i stallet och bli borstad med en illa luktande borste. Men kul hade vi iallafall jag och min brorson <3

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, jag luktar nog häst eftersom vi var i stallet och lekte.


stolt storebror


Jag och min lillprins <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback