Bara en stjärna faller

Finaste vackraste och bästa NEO <3

Idag har jag inte gjort mycket alls, vem orkar göra nått när det är skit väder ute. Men snart ska jag åka in till stan och träffa Carro iallafall, ser ut att bli typ en pizza ikväll och bonde söker fru på tv. Och det får man ju inte missa!
Just nu sitter jag och lyssnar på Björn Wallgren och generalerna. Min kompis Björn har ett sjukt bra band. Och just nu kan jag inte få nog av deras nya låt " bara en stjärna faller" gå in HÄR och lyssna, längst upp i vänstra hörnet finns en musikspelare med deras musik :)
Om du blir döv och jag blir blind, det gör väl ingenting.
Om du och jag förlorar allt det gör väl inget alls.
Om du blir döv och jag blir blind det gör väl ingenting.
Bara en stjärna faller när du och jag går hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback