onsdag



Hej på er.

Kom nyss tillbaka efter att ha varit ute på en långpromenad, väldigt skönt må jag säga. mötte upp Ida och gick med henne till hennes jobb och efter det tog jag en runda ensam också. Köpte nya promenadskor igår och dom funkade perfekt :)

i måndagskväll så hjälpte jag Sabina att ta ur hennes löshår, kan säga att det inte var någon rolig historia, tog över 6 timmar och Sabina ville typ mörda mig för att det gjorde så ont. Dränkte hennes hår med matolja och balsam, plus ett medel som man skulle använda för att just ta ur löshår, men ändå så hade hon väldigt ont. Om några veckor är det min tur att ta ur mitt löshår också.. jag vill INTE!!

igår kväll var jag med Carro, vi var på kupolen en sväng sen käkade vi god mat och kollade lite halvt på idol och superstars.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback