Max 4år <3

Max Wikström 2007-03-23

För 4 år sedan just idag, så ändrades mitt liv till så mycket bättre, för idag är det 4 år sedan som du föddes Max, för 4 år sedan så blev jag världens stoltaste Faster för första gången. Det går inte att beskriva hur mycket bättre allt har blivit sen du föddes, du har alltid fått mig att må bättre, med bara ett litet leende kan du lysa upp hela min värld.
Och nu har du blivit 4 år, stor pojke som är så duktig, klok och ibland bara helt knäpp. Jag älskar dom stunder då du och jag bara möter varandras blickar och börjar skratta högt och ljudligt utan att nått egentligen var roligt. Fast egentligen så älskar jag alla stunder med dig hur bråkig du än är, eller hur sur du än är så är du ändå fortfarande helt underbar!
Hoppas du vet att jag alltid kommer finnas vid din sida Maxen. Jag gör verkligen allt för dig gubben utan att tveka, min kärlek till dig är större än allt annat.
Faster älskar dig av hela sitt hjärta min ögonsten <3
GRATTIS på 4årsdagen min fina prins <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback