annandagen



Heej.

Som alla vet så börjar mellandagsrean idag.
och vi åkte till kupolen en sväng för Samuel skulle köpa spel till sitt playstation han fick på julafton. Det var sjuuuukt mycket folk där kan jag lova. och spel buktikerna på kupolen är inte så stora direkt. man kom inte fram nästan. Man fick verkligen trycka sig förbi. helt sjukt.

Samuel köpte iallafall ett spel, sen åkte vi därifrån, svängde in på Ica Maxi och handlade lite! jag köpte äntligen min efter längtade idol-dvd!!! Och jag har redan börjat kolla såklart, men fick lov att stänga av för att jag inte ville kolla klart på hela filmen. har iallafall nån timme kvar!

imorgon ska jag till kupolen och köpa ett fodral till min ipod.
sen kanske man kollar runt lite, men det kommer väl vara mycket folk så man inte kommer fram någonstans! men det visar sig hur det blir!

ikväll ska vi se en prinsessas dagbok på tv.
har sett den förut men det var så längesedan  nu.
vi ska även käka lite godis, men inge chocklad för det har vi tröttnat på! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback