årets sista dag!


hej

Idag är det sista dagen på 2007!
2007 har varit ett bra år i det stora hela.

23 mars 03:41 blev jag faster åt världens finaste Max.
och det är det bästa som hänt detta år.
Han stal mitt hjärta redan första gången jag träffade honom.
Han är Fasters ögonsten! 

8 dagar senare den 31 mars, föddes Max kompis och mitt tredje kusinbarn Viktor! Emma blev Mamma för andra gången och Hanna blev storasyster!

det tråkigaste med 2007 är att jag levt ett helt år utan min farmor!
och vissa dagar har jag verkligen inte mått bra, att förlora min farmor är det värsta jag varit med om i hela mitt liv. och jag saknar henne varje dag. Känns så sjukt att jag måste leva med denna saknaden resten av mitt liv. Farmor jag älskar dig!



ikväll ska jag hem till Carro och äta middag, kommer nog bli trevligt.
Jag och Maria visste verkligen inte vad vi skulle göra, men sen så ringde Carro och bjöd in oss. så det var ju bra !

Hoppas ni allihopa får en bra nyårsafton och ett gott nytt 2008!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback