HAHAHAHAHAHAHA

Konversation mellan mig och Maria, hahahaha

Sara - Marie Picasso säger:

föresten ville du ha hårförlägning?


- Maria säger:

ja..


- Maria säger:

vadårå?


Sara - Marie Picasso säger:

nej jag menar,


Sara - Marie Picasso säger:

Jag har ju en hel del hår på benen..


- Maria säger:

men fyyyfan!!!''


- Maria säger:

hahahhaha


Sara - Marie Picasso säger:

hahahahhahaa


- Maria säger:

äckligt


- Maria säger:

hhahah


Sara - Marie Picasso säger:

nejdåå! jag kan tvätta det innan!


- Maria säger:

sluuuutaaa


- Maria säger:

hahaha


Sara - Marie Picasso säger:

inte alla som få ha sånt speciellt hår!


- Maria säger:

haha nee..


- Maria säger:

ska jag känna mig hedrad?


Sara - Marie Picasso säger:

absolut! gjort av det finaste håret!


- Maria säger:

nej fysjutton ... jag vill int ha nå..:P


- Maria säger:

annonsera ut de på bloggen?

Mariajonasson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback