Max



heej.

Imorse var jag i kyrkan och kollade på Samuels avslutning, känns mer juligt att ha avslutning där så jag ville följa med och kolla.

när den var slut åkte jag hem till Simon, Lovisa och Max och var där nån timme innan jag skulle ta bussen in till skolan för julcabareén! den var väl sådär, väldigt kort föreställning dock, kändes som den var slut på en gång.

efter det åkte jag tilbaka hem till Max, då höll Samuel och Lovisa på att baka pepparkakor. Då tog jag och Max oss en långpromenad, och Max somnade såklart. Sen gick jag förbi dagiset och dom var ute! Så då gick jag och pratade med dom och alla barnen vart glada av att se mig!

Sen när vi kom tillbaka så höll dom fortfarande på att baka, Dom gjorde även ett eget pepparkakshus! Sen gjorde vi marsipan tomtar och figurer som vi satte utanför pepparkakshuset! Riktigt fint blev det, om man bortser från en av Simons marsipanfigur, haha.

Sen när vi var klara så åkte vi hem till oss, Jag och Samuel var barnvakt åt Max medans Simon och Lovisa höll på med nått ute på gården. Så idag har man fått umgås riktigt mycket med sin älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback