shopping!



hej!

Idag var och Maria på kupolen, fick ju studiebidraget idag. så då ville vi kolla om vi hittade nått på rean. och det gjorde vi också, köpte ett par skor, inte dom som jag ville ha utan det blev ett par andra. Fyndade rejält för dom kostade bara 49:- ! det kallar jag ett bra pris! 

Vi gick runt ett bra tag idag, kom dit vid 12:00 sen kom jag inte hem förens 17:30! fick lite ont i fötterna annaras var det lugnt, men i morgon ska jag nog inte dit. Känns som om det räcker nu! haha

och inte blev det någon hårfärg heller, väntar ett tag
 tror inte jag vill bleka mitt håret före, så jag tänker vänta tills det blir lite ljusare av sig själv innan jag färgar det rödare!

nu på kvällen har jag och Samuel sjungit Singstar och kollat på film.
Ensam hemma 4 gick ju på 3:an så vi kollade på den!

nu ska jag ladda ner lite låtar till ipoden!

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback