tillbaka

heej

så nu är första dagen i skolan på 7 veckor avklarad.
var härligt att träffa klassen, dom kan verkligen få en att skratta.
första lektionen var roligast, hade svenska där vi skulle skriva en juldikt. Gud va vi skrattade åt allas dikter, Mikaleas Davids och Nicklas var klart roligast, men dom flesta fick till det faktiskt ! Men Sabina kom ändå med den roligaste kommentaren: Du ljuger ju som en gris travar! haha skrattade så jag fick ont i magen!

Andra lektionen hade vi religion, hatar den lektionen.
och läraren var sur och arg. mest på mig faktiskt, men lite på Sabina också tror jag haha. jag fick skäll för att jag inte kunde koncentrera mig, men orka sitta och lyssna på repitioner av det vi gjorde före praktiken. Jag är ju så bra så jag vet ju allt redan! haha.. 

sen hade vi lunch då gick vi till kupolen och käkade!
jag tyckte att jag var jätte rolig när sara frågade om vi skulle äta ute eller i matsalen - Ja jag tänker fan inte sitta ute och äta! haha där tyckte dom att jag gick över gränsen med min lustighet! haha

Sen efter lunchen hade vi Engelska, skulle skriva om våran praktik bara, det var det enda vi gjorde.

sist hade vi pedagogiskt ledarskap, där vi lekte lekar!
sen så åkte Kim och Marcus och köpte pepparkakor och julmust !
det var också en rolig lektion!

så var första dagen!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

oj snygg blogg!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback