tisdag



imorse var det en såndär Jag-vill-så-gärna-ligga-kvar-i-sängen-dag, var så sjuukt trött, snoozade i 20 minuter innan jag tvingade upp mig själv. klädde på mig, åt frukost och traskade sedan iväg till dagiset.

idag har vi övat lite extra på lucia sånger, för på torsdag kl 7 är det ju dags. Barnen är jätte duktiga att sjunga och så söta när dom gör sina rörelser! Och på torsdag kommer dom ju vara ännu sötare i sina dräkter! Då kommer det nog inte göra något att man måste gå upp ännu tidigare!

föresten så är detta min sista vecka på dagiset, känns jävligt tråkigt faktiskt, kommer sakna barnen! Dom blir så ledsna när jag säger att detta är min sista vecka. Usch kommer bli jobbigt att lämna dom!

nu sitter jag här och fryser, ska gå ner och göra iordning lite glögg! sen tänkte jag lägga in lite bilder på Emma och Colm, tyvärr kunde jag bara ta kort med mobilen. Men ni ska få se vad söta dom är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback