torsdag


heej

Idag har jag varit på kupolen med Maria och Koffe!
var mycket folk idag också såklart, men inte lika mycket som det var igår. Vissa affärer ville man inte ens prova på att gå in i för att det var så mycket folk. jag köpte inga kläder idag, ska in i morgon igen och kika, får nämligen pengar i morgon. men idag köpte jag iallafall ett minneskort till Samuels playstation och ett skydd till min ipod. Så käkade vi mat också, blev en god kycklingrulle!

hittade ett par as snygga skor idag som jag verkligen vill ha!
dom var på rea också 79 kr (!!!!!) men jag var så dum så jag inte ens provade dom, ångrar mig som fan. finns dom inte kvar i morgon så för jag verkligen skylla mig själv. provade dom inte för att jag trodde dom var för små, men va fan man kan ju prova iallafall. men det gjorde jag inte, PUCKO.  hoppas verkligen att dom finns kvar i morgon.

Imorgon ska jag eventuellt också färga håret igen.
funderar på rött.. har lite rött i nu men om jag nu färgar så blir hela håret rött, för i sånnafall så bleker jag håret först. sen lägger i en röd färg. har inte bestämmt mig än, men jag är sååå sugen på att göra det!

favoriten just nu : Marie Picasso - Winning streak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback