trött !


trött men glad, åker snart till Stockholm ju! Vet inte vilken dag men jag och Åsa ska höras någon dag denna vecka så bestämmer vi tillsammans, älskar att vara i Stockholm, mitt andra hem! Men är det nån som vet varför tågen har ändras? går inte alls lika många intercitytåg längre :S skumt.. kanske kommer fler sen när dagen närmar sig!  Inte så kul att sitta 3 timmar på tåget och dessutom byta tåg .. Men det löser sig väl, bara jag kommer dit är jag nöjd!

Skola i morgon igen, sen blir det hem och städa rummet och sådär.. sen träning

jag vet du är säker, jag vet du är trygg, men jag saknar dig här ..
Farmor!


  Min älsklingEmma.
Gick inte att ladda upp bild på Colum så det kommer i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback