dröm


Heej

Inatt drömde jag att Lovisa och Simon hade fått sitt barn :D
det blev en kille och han hette Vincent :D och söt var han också !
så nu har jag börjat kalla bebisen Vincent, och nu är jag säker på att det är en kille :D
många tecken som tyder på det faktiskt :D alla har ju sagt Han om bebisen hela tiden också.. Sen har Lovisa en typiskt pojkbebismage ! Så blir det som alla tror får jag ett Brorsbarn i April :D

Har precis kommit hem från Carro, Har varit hemma hos Maria hela dagen, sen bestämde vi oss för att åka hem till Carro och vara med henne och Jocke!
och guud va jag och maria var trötta idag :P skrattade precis hela tiden !
sen hemma hos carro blev det en del skratt också haha :P
Maria rev mig på kinden med hennes bakficka ! aj :P hahahahaha

Nu ska jag duscha, hejpåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback