Friskis och Svettis



Heej, idag tog jag bussen hem till Maria, gick och träffade Sabina en stund, träffade även Millan :D sen gick vi hem till Maria en stund, sen gick vi till friskis och svettis :D skit kul :D
sen efter det gick vi hem till maria igen så väntade jag på att pappa skulle hämta mig !
sen kom jag hem och fick maaat :D mammas egna gulaschsoppa! MUMS :D

Where are you this moment
Only in my dreams
You're missing, but you're always
a heartbeat from me.

I'm lost now without you.
I don't know where you are.
I keep watching,
I keep hoping,
but time keeps us apart.
Farmor jag saknar dig !


                                                          Kusinerna vad skulle jag göra utan er, ni är dom bästa och jag älskar er !


Alva Melker Hilma Emma Hanna Alfred och Colum, mina sötnosar <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback