Mini me och Richard Kiel !!



Heej, vilken händelserik dag :P dagen börjar med foto för min del, gjorde ingenting! Sen bestämde vi oss för att äta ute, men dom anda ville inte äta där jag ville, så då gick dom och jag gick hem till Maria, så gick vi 2 och käkade på kompis :) sen gick vi och hälsade  på Sara och Linnéa på jobbet.. HAHA jag och Maria roade oss med att klä ut oss :P guud va fula vi var, bilder kommer senare ! så väntade vi tills dom hade slutat, så gick vi tillbaka till skolan och när vi kommer dit ser vi att en massa elver står utan för skolan, sen ser vi massa filmkameror, sen när vi kommer börjar alla gå in så vi följer efter och då ser vi en stor man sitta i en permobil! och alla tyckte att dom kände igen honom, sen vänder vi oss åt andra hållet och ser en jätte kort man som vi också känner igen ! men ingen kommer på vad det är :P men vi står och tittar på dom, jätte nära stog vi, sen så säger nån att det är ju mini me från bla austin powers. Sen också Richard Kiel som spelar den läskiga gubben med silvertänder i bond filmerna! Skit coola var dom, fast Richard ser väldigt läskig ut :P fick iallafall se dom på nära håll flera gånger :)
efter det lilla äventyret hade vi svenska, kollade på : värsta språket! sen efter det slutade vi :D då gick vi ut och kollade på kändisar igen :D haha för dom var nämligen kvar, för dom var på Hagaskolan för att spela in ett nytt humor program på 5:an som heter Welcome too Sweden :D Och på haga var dom med om en svensk student :D så en klass fick lov att spela in en massa scener utomhus i vita stundent sommar kläder :P usch kallt!

Sen har jag varit med Maria idag, vi har bärt upp en massa saker till deras förråd :) och även slängt en massa kartonger och sådär, var även ner på tempo och pantade burkar :D

Det var min dag det :) verkligen händelserik!


Farmor, saknar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback