simning och friskis&svettis

heej, började klockan 9 idag, trodde att jag skulle ha engelska med engelska glosor då, men läraren var sjuuuuuk! så hade man tränat på orden i onödan.. jaja.. gick hem till Maria en stund.

sen gick vi tillbaka och hade samhällskunskap! Sen hade vi idrott då vi skulle simma, simmade 40 längder :D yeeeaah sen efter bastun och duschen hade jag bild, jag Lina och Linnéa rymde med hissen :P haha sen gick vi till stan och jag tog bussen hem.

sen var det bara att äta mat, kollade lite på sjunde himlen med :D
sen iväg till bussen igen ! för att möta Maria på stan och sedan hem till hennes en stund innan friskis :) idag var Carro med också! gick på pulspasset, kuul :D
hoppas på ett pass i morgon också :D så jävla kul :)

Nu får du sura hur mycket du vill, för jag orkar inte bry mig längre, blir bara så förbannad på hur du beter dig, hur ska du kunna behålla dina vänner om du tycker det är kul att vara sur på dom ?  vad har jag gjort dig, vad har maria gjort dig? tänk lite innan du börjar sura!

Farmor jag saknar dig mycket ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback