onsdag



Hej

Sov hos Carro inatt, cyklade dit vid 22:00
vi kollade på Dreamgirls, bra film med bra låtar i !
sen kollade vi på lite tv också.

sen gick vi upp 12:00 i morse.
då hann vi bara byta om och sminka oss innan vi skulle med bussen.
Åkte till kupolen där vi mötte upp Maria och Sara.
Så gick vi runt där ett tag, jag hade inga pengar så jag shoppade inget ! tråk.

Sen åkte jag och Sara till Ingela på minigolfen.
jag värmade på mat där eftersom jag inte ätit på hela dagen och klockan var då runt 16.
satt vi där ett tag och höll henne sällskap.

Så efter det åkte vi hem till Sara där hon klippte mig.
klippte lite kortare och fixade till luggen som hade blivit så lång.

Imorgon åker Mamma Pappa jag och Samuel till Sunne vattenpark!
sen sover vi en natt i Karlstad, så åker vi hem på fredag.

Så jag måste nog börja packa nu!


image177

Denna ska jag lätt åka i morgon !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback