Skicka vidare


Skrev detta inlägg igår kväll men då funkade det inte att posta det så jag gör det nu.


Hej

Åkte hem till Carro igår runt 23:30 tiden.
hon ville så gärna ha sällskap, vi kollade på en massa rena rama rolf avsnitt.
hur kul som helst att se avsnitten igen efter alla dessa år, haha
sov över där såklart, så skjutsade dom hem mig idag.


Och nu på kvällen var jag och Sara hemma hos Ingela och kollade på film.
Filmen gick på 4:an och hette skicka vidare ( Pay it forward )
Det är verkligen en film som alla borde se, en film med ett väldigt bra budskap.
så jag hoppas att alla såg den idag, eller har sett den förut, eller tänker se den!
Men jag varnar er man kan inte se den utan att gråta!

image175

image176


Kommentarer
Postat av: Miriam

jo det är han vår lilla fis..
satt precis och uppdaterade bloggen så såg jag att du redan hunnit skriva...
Sanny gnäller här i bakgrunden, pappa bytar blöja..och det gillar han inte..han vill ligga i bajsblöja och bara äta och äta...haha!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback