usch!



Tjejer : skitsnack.
blir så trött på sånt här.

Jaha sitter man här klockan är 03:35 typ.
var ute men några tjejer, det var ju Borlängefesten.
hade en trevlig kväll fram tills att vi skulle åka hem, vad hände?

Och vad fick du luft ifrån igentligen, jag har inte gjort henne ett skit.
låt mig bara vara tack!

usch va jag vill åka ifrån Borlänge!
om bara för en helg iaf.

Sen önskade jag också att jag inte var så blyg.
vill också bara kunna ringa till folk..
folk som jag fakitskt saknar. men nej då. fegis det är jag.

och inte har man tur med vädret heller..

aja tack för mig, skriver imorgon när/om jag vaknar till liv!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag älskar dig Sara Wikström! Jag är hemma i Borlänge igen nu.. mig är det bara ringa till när du vill och jag finns alltid till hands. lova mig att inte tvivla på de.. I LOVE YOU GIRL! that's the truth! <3


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback