heej!



Nu är jag hemma igen, efter en underbar helg i Sundborn.
i fredags gjorde vi inte så mycket, jag kom ju inte förens på kvällen.
Men på lördag hade Melker 7 års kalas! en massa barn som var med!

sen på kvällen var jag barnvakt när Kicki och Thomas  var på fest!
gick jätte bra, Hilma somnade vid 6 sen kollade vi andra på Narnia.
Sen vid 10 hoppade vi andra i säng, vi sov i Thomas och Kickis dubbel säng.
Melker hade svårt för att somna men tillslut somnade han liggandes på mig, haha sötnos!

Imorse väckte Thomas mig klockan 7, fick frukost innan Kicki skjutsade mig till citygross där mamma hämtade upp mig. Fotbollsskolan började ju idag så jag fick lov att åka hem tidigt tyvärr.

Fotbollsskolan gick bra, fast tråkigt att det regnade på slutet bara..

nu är jag jätte trött, skriver mer i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback