jobbig natt.



hej

Låg och tänkte på en massa inatt som gjorde att jag stressade upp mig själv.
det gjorde att jag fick ett astma anfall mitt  natten.
fick lov att gå upp kunde inte ligga kvar i sängen. satt mig vid datorn men det blev bara värre.
så då gick jag upp och tog mina astma mediciner (som jag såklart skulle ha gjort på en gång)
tog också allergi medicin.. sen satt jag mig vid datorn igen. gjorde inget utan bara satt där och försökte lugna ner mig själv.. vart bättre efter ett tag.. så jag la mig i sängen igen. efter ett bra tag kunde jag äntligen somna.

idag mår jag sådär. fortfarande svårt att andas.. men jag har tagit mediciner så hoppas på att det blir bättre.
ska snart iväg och jobba ..

ska hjälpa grannen att prova kåpor på konfirmander

Kommentarer
Postat av: Miriam

Oh tack så mkt! Det var mina föräldrar som freakade loss med kameran...hmmpff..
Hur är allt med dig då?
Puss


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback