Måndag



Hej.

Fotbollsskola idag igen då !
från 9 till halv 12 körde vi en massa övningar.
sen efter lunch spelade vi match mot dom äldsta grabbarna.
mina tjejer förlorade tyvärr med 3-1 men dom var jätte duktiga iaf !
sen efter matchen var det filmdags, sen var det slut för dagen.

Sen var jag med Maria och Coffe på kupolen.
gick runt och kikade lite, så åt vi en sallad på kompis!
Dom salladerna är så himla guda! MUMS.

åh jag vill träna!! men friskis kör tydligen bara utegympa nu på sommaren.
och då vet ju inte jag om jag kan vara med.
dom kan ju ha klippt gräsmattan eller nått alldeles innan.
eller om det är mycker pollen, då blir ju jag allergiskt..

Faster saknar Max, nu var det så länge sedan jag fick gosa med honom! flera dagar sen ju!



första bilden är han bara några timmar gammal.
och andra bilden är tagen nyligen, nu är han 3 månader!
han växer så fort! Faster älskar dig!
(klicka på bilderna så blir dom större)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback