stress



Hej

Dom senaste dagarna har jag stressat som bara den.
inför P&L , men nu är allt fixat! imorgon drar det igång! Jippie!

och jobbet har faktiskt varit stressigt med.
måste diska allt för hand. dom är ca 20 personer.
först måste jag diska frukosten, sen lunchen, sen fikat.
så ska jag hinna fixa en massa annat med.
Tur att jag får långa raster i mellan..

tänk att Peaceandlove drar igång redan i morgon..
kommer nog bli kul som fan! gud va vi ska röja!
lite tungt att gå upp och jobba på fredag :/ men sånt får man ta!

vet inte om jag kommer hinna skriva i morgon. isånnafall på morgnen eller i morogn natt när jag kommer hem. men vi får se.. men alla får ha det så bra i helgen!  kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback