Minnen



Sitter och kollar på ett kort, från julen 2005.
sista julen med Farmor. kortet är taget på min Farbrors födelsedag.
Hemma i deras kök, Jag, Samuel, Johan, Solmaz ,Lars, Pappa, Mamma Och Farmor
Maj har tagit kortet, och när hon tar kortet skrattar vi allihopa.

Jag minns den där dagen, 26 december 2005
Hur vi spelade Poker och Lars skrev poängen på pappersduken dom hade på bordet. och det visade sig senare att det var skrivet på bordet också, haha inget vi hade räknat med kanske.
Jag minns också att Solmaz vann, Johan var nära att vinna men Solmaz tog hem det.
jag kommer ihåg hur vi satt och skrattade och pratade medans vi spelade.
Jag var glad då, allt var perfekt den dagen.. jag saknar den..

Jag saknar dig, jag saknar er..

detta kort har jag satt upp på väggen alldeles brevid sängen.
det är det sista jag ser när jag somnar och det första jag ser när jag vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback