Onsdag!



Hejhopp!

Onsdag idag då, började klockan 10 med Samhällskunskap.
gjorde i stort sätt ingenting, eftersom jag är klar med rapporten ;)

och efter det var det dags för idrott, först spelade vi fotboll!
mitt lag var jätte duktiga och vann med typ 8-3 !
jag tror jag gjorde 3 eller 4 mål! YEAH !
sen brännboll efter det, där mitt lag förlorade med några poäng!
Men det var ju en massa fusk!! haha jag är en dålig förlorare ibland :P
Sen efter det var vi helt slut körda.. men då fick vi lov att gå en promenad i 20 minuter typ!
jävla slavdrivare han är den där gympaläraren!

Efter det hade jag bild, min bildlärare är en ganska känd konstnär Anders Björnhager.
hans dotter är även min kompis, Jolina :)
satt och ritade blommor haha !

Sen tog jag mig en runda på kupolen först med Maria sen med Sabina och Carro.
köpte födelsedagspresent till min Mamma som fyller år i morgon.
kan tyvärr inte skriva vad jag köpte för hon är nog här och snokar !!

Var och kollade på fotboll med Carro sen också.
kom precis hem!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback