torsdag



Hej.

Nationella i morse gick väl sådär, kan bero på att jag såg en svart katt gå över vägen i morse när jag var på väg till bussen. haha jävla katt ! Nej men på lyssningen pratade dom så fort och grötit, sen skulle man svara på frågor som var jätte konstiga, så fast jag hörde vad dom sa hela tiden så fattade man inte vad man skulle svara.

Sen hade jag utvecklingsamtal idag också!
det gick bra, sista utvecklingsamtalet mamma måste med på.
snart är jag myndig och kan gå själv, väldigt skönt!

Sen har jag även jobbat några timmar idag.
hjälpte min granne att prova kåpor på konfirmander.
Har precis kommit hem har varit borta hela dagen.

Kommentarer
Postat av: sara

aha, vad jobbar du med? mer än att hjälpa grannen :) kram

Postat av: Sara

Inget tyvärr, går i skolan! Mediaprogrammet

2007-05-04 @ 13:00:25
URL: http://Sarawikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback