GRATTIS MILLAN!



Grattis Millan till körkortet!
Vart helt chockad när jag fick veta det!
eftersom hon inte har berättat för någon om varken skrivningen eller uppkörningen. Jag visste att hon höll på och pluggade och sådär. men inte att hon hade kommit så långt ! Grattis ännu en gång sötnos!

Så nu på kvällen har vi varit ute och åkt bil, först kom Millan och Carro och hämtade mig, så åkte vi till BK och käkade. sen kom Sara Jonna och Ida dit och gjorde oss sällskap.

Efter det åkte jag Millan Sara och Carro runt lite.
så skjutsade vi hem Carro, och åkte sedan till Sara och kollade på Desperate.

nu sitter jag här och ska snart gå och lägga mig.
godnatt

Millan du är för söt!

image318

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback