underbar fredag



hej

idag har det varit den bästa dagen på länge!
fick ju som sagt sluta redan halv 12, då blev jag glad! trodde att jag skulle få jobba ändå till halv 4. när jag slutade åkte jag in till stan och träffade Sabina en snabbis sen vidare till skolan och lämna ett papper. Sen käkade jag lunch med Maria och Maria på kupolen.

så fick jag skynda mig till bussen så åkte jag hem till min kusin och mina söta kusinbarn. Viktor sov för det mesta, men hann gosa lite med honom också. Jag och Hanna busade som vanligt, sjöng gjorde vi också och kollade på alla vi barn i bullerbyn. sa hann vi såklart med att läsa böcker också!

vart så glad när jag hann åka dit idag, trodde ju inte att jag skulle få träffa min älsklingHanna på flera veckor!

nu ska jag kolla på Idol. senare kommer videoklipp när Hanna sjunger! det får ni inte missa.

OCH GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ MARIE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback