läxor!


Heej.

har en massa läxor att göra idag, eller ja 3 st iallafall.
men jag har redan gjort klart 1 och jag har varit hemma i 30 minuter!
så nu känns det bra, nu är det bara att göra nästa grej.
sen har jag ett prov i morgon som jag ska plugga till.
är  ett häfte jag ska läsa igenom, Så det ska jag läsa några gånger sen så hoppas jag på att klara provet! Nu är det bara att kämpa dom sista dagarna innan lovet! ska bli såå grymt skönt att vara ledig nästa vecka !
Sen har jag APU i  6 veckor efter det. men jag har tyvärr inte fixat någon plats. nån som vill ha med mig på jobbet?


nu ska jag plugga vidare, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: farelyne

Tack så mycket, nu kan du det=)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback