grillfest


Grillfesten var så himla rolig! god mat, underbara människor och dom sötaste barnen.
Alla mina älsklinsungar var där! Samuel 10år(min bror) Alva 9år Melker 7år Hilma 3år Emma 2år Hanna 2år (imorgon fyller hon 2!) Alfred 1år Colm snart 1 år Max 5,5 månad och Viktor 1 vecka yngre än Max! Det enda jag gjorde var att leka med barnen! det bästa jag vet! Jag och Hanna hoppade studsmatta så vi blev så trötta! Men kul hade vi iallafall!


Älsklings Hanna <3


lillebror och Max


Finaste Hilma


Sötnosen Emma


Hilma och Emma gungar!


SötAlfred


Det kallas kusinkärlek !


Kusin Emma och Viktor!


Kusin John och Alva studsar


sötis Colm!


Max, bror och Morfar!


Massa folk


Familjen Åkermans fina hus!


BusMelker


fina Alva


Lovisa !


Avslutar med en bild
på mig och min favorit tjej.
älskar dig mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback