hemma .



heej.

Ja nu är vi hemma igen, vi ville verkligen inte åka hem.
var så underbart där nere i fina Göteborg.
så mysigt har det varit. ätit frukost på stan med Leif och Sofia varje morgon. Sen har vi varit på stan, Universeum, ätit god på mat resturang med Sofia då Sabinas pappa jobbade. Skrattat åt en gubbe med toapapper under skon, åkt polis bil med Sabinas pappa då det spöregnade, petat varandra i ögonen, nästan ramlat  ur sängen, snarkat och mycket mycket mer!

Tack Sabina för en underbar helg!
snart åker vi ner igen tycker jag!
älskar dig gumman!

Kommentarer
Postat av: sabina

jag blir så rörd av det du skriver. klart vi ska åka ner igen, MÅNGA FLER GÅNGER! det var himla skönt att få komma bort och jag är glad över att du föjde med som sagt och att du fanns vid min sida, även dina jobbiga snarkningar inatt:D men vad ska man göra när man är förkyld! haha, god natt stumpan. nu ska jag sova i min säng, den kommer kännas stoooor:D haha. PUSS O KRAM , god natt vi ses imon ÄLSKAR DIG :)

2007-09-23 @ 21:19:35

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback