multimedia



Hej.

Sitter på lektion nu, har multimedia och vi ska göra en mp3 spelare i flash.
kan lova att det är hur krångligt som helst, man fattar ingenting..
slutar om en halvtimme, ska försöka göra något utan att fråga läraren hela tiden.

Sen har vi religion, håller på med islam, det därimot är faktiskt intressant!
Trodde inte att religion skulle vara så kul, men det var det.

Sista lektionen för dagen blir idrott, men jag har ont i halsen och hostar så jag hoppas över det.
men hade jag varit frisk så hade jag inte kunnat var med iallfall för jag glömde gympakläderna.
kom på det när jag kom till skolan, men jag är ju sjuk så.. haha klant!

Föresten så regnar det ute! BLÄ.
kan nästan inte vara sämre väder.
jag vill ha sooooolsken!!

nu ska jag arbeta vidare, skriver mer sen.
ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback