pucko!



godmorgon.

Okej nu måste jag berätta en rolig grej. haha.

Jag trodde att klockan hade ringt, så jag tvingade mig upp.
satt i mina linser och gick ut och satt mig och började sminka mig.
hann ha på foundation, eyeliner och skulle precis ha på mascara när jag börjar fundera varför inte Mamma är vaken, så kollar jag på klockan så är hon 02:13, hahaha jag är så blåst!

detta är 3 gången detta händer, en gång har jag gått upp och pluggat mitt i natten för jag trodde det var morgon. och en annan gång gick jag upp och packade väskan mitt i natten för jag skulle till Stockholm dagen efter och skulle packa klart på morgonen.

ja herregud, jag är då bra dum ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback