tisdag



Heej.

kort dag i skolan idag, skönt som fan.
först hade vi historia, då satt vi vid datorn och jobbade med massa frågor.
inte så roligt direkt, men detta var ju bara min andra historialektion så.

sen hade vi religion då vi hade läxförhör.
skulle skriva 10 saker som man inte bör göra i Saudi-arabien.
Jag hatar att jag har sådan dålig syn, för jag ser inte vad alla andra skriver på sina papper, haha.

Sen var skoldagen slut och jag åkte hem till Lovisa och Max.
Jag och Max tog oss en promenad i 1 timme ungefär.
sen så var vi bara hemma hos dom och lekte.

nu är jag så hungrig, har bara ätit frukost idag.
och 2 bananer, så ett äpple i skolan också.

måste fixa mat !

hej

Kommentarer
Postat av: sanna

h'rligt med korta dagar i skolan!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback