Andra avenyn!



åhh vad jag älskar detta program, var som när man var liten och man kollade på skilda världar, vita lögner och nya tider! haha jag är helt beroenda av Andra avenyn, längtar till söndagarna då det kommer nya avsnitt! Kollade på kvällens program och det som kommer i morgon. kunde inte hålla mig från att kolla på 2. men satte stopp för mig själv när jag tänkte se det 3:dje också. Det ska jag spara till ett annat tillfälle. typ i morgon eller något ! haha

Nu ska jag snart hoppa in i duschen!
sen ska man väl försöka sova om några timmar, måndag i morgon ju som betyder skola igen.

hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: ullis

inga problem=)

okej! varit med kompisar, pluggat osv..


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback