JIPPIE!!

JAG VAAAAAAAAAAAAAAAAANN!!

Gud va glad jag är nu, och vilken bra start på morgnen det blev, får det första jag fick veta när jag gick in på datorn imorse var att jag hade vunnit en tävling som
Zara hade i sin blogg. Om ni tycker attt ni känner igen henne så gör ni nog det, eftersom att hon är en av sångerskorna i gruppen Sarek, Tack snälla Zara! blev verkligen glad!

Och vet ni vad priset är då? JO ett eget designat smycke som Zara själv har gjort, tänk vilket super pris!! Hon gör verkligen super fina smycket!! Jag tycker att alla borde gå in och beställa ett smycke av Zara!

shit va glad jag blev av detta, behövdes verkligen lite glädje nu kände jag! Kom verkligen lägligt att vinna nu när det är så stressigt i skolan och sådär, verkligen toppen!

tack tack tack tack!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback